Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Ουράχ: «Εγώ είμαι η μούσα του Μουντιάλ!» (photos+videos)

Ουράχ: «Εγώ είμαι η μούσα του Μουντιάλ!» (photos+videos) | onsports.gr
Καμία πρόθεση να… αφήσει κάποια άλλη καλλονή να διεκδικήσει τον τίτλο της «μούσας του Μουντιάλ» δεν έχει η Αντρέσα Ουράχ.

Το μοντέλο από την Βραζιλία που έγινε γνωστή από την… παραδοχή της πως έχει περάσει μια βραδιά πάθους με τον Κριστιάνο Ρονάλντο, την παραμονή του επαναληπτικού της Ρεάλ Μαδρίτης με την Μπορούσια Ντόρτμουντ, την
προηγούμενη σεζόν στο Champions League, έσπευσε να βάλει… τέλος στα όνειρα όποιων γυναικών ήθελαν να… εντυπωσιάσουν στο επερχόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο που θα φιλοξενηθεί στην χώρα της.

«Στέλνω τους χαιρετισμούς μου στα κορίτσια από τις άλλες χώρες που θέλουν να γίνουν «Μούσες του Μουντιάλ», αλλά στην χώρα μου δεν θα υπάρξει καμία άλλη από εμένα! Είμαι η «Miss Bum Bum» και το σώμα μου δεν συγκρίνεται με καμίας άλλης από το εξωτερικό», τόνισε χαρακτηριστικά!

Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες και τα βίντεο που ακολουθούν, η Αντρέσα έχει μερικούς… δυνατούς λόγους για να το πιστεύει!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Stats