Adidas και Nike κατέχουν το 80% στην αγορά ποδοσφαιρικών ειδών |
Πρόκειται για τη «μονομαχία» μεταξύ της Adidas και της Nike, των δύο κολοσσών στον χώρο των αθλητικών ειδών, που φέτος μοιάζει να βρίσκεται στην κορύφωσή του, καθώς «τα λεφτά είναι πολλά»! Για την ακρίβεια, τουλάχιστον 5 δισ. δολάρια σε ετήσια βάση, σύμφωνα με της εκτιμήσεις των ειδικών του χώρου.
Οι δύο «γίγαντες» της αθλητικής ένδυσης έχουν επιστρατεύσει κάθε μέσο στην κατεύθυνση αυτή, από την παρουσίαση καινοτόμων προϊόντων με επαναστατικές τεχνολογίες, μέχρι την αποκλειστική συνεργασία με τους πλέον κορυφαίους αστέρες του χώρου, όπως ο Λιονέλ Μέσι (Adidas) και ο Νεϊμάρ (Nike).
Adidas vs Nike: Το μεγάλο «ντέρμπι» του Μουντιάλ
Η γερμανική Adidas, χορηγός του Παγκοσμίου Κυπέλλου που δραστηριοποιείται στην ποδοσφαιρική αγορά απο τη δεκαετία του 1950, θεωρεί τον χώρο του ποδοσφαίρου δικό της «γήπεδο» και δηλώνει αποφασισμένη να μη χάσει αυτό το προνόμιο από την αμερικανική Nike, όπως έχει ήδη συμβεί σε άλλα αθλήματα.
«Το 2014 είναι χρονιά ποδοσφαίρου και θα είναι και η χρονιά της Adidas» δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Χέρμπερτ Χάινερ, αναγνωρίζοντας ωστόσο ότι ο ανταγωνισμός είναι εξαιρετικά σκληρός.
Το ποσοστό
Σημειώνεται ότι η Adidas και η Nike κατέχουν από κοινού το 80% στην παγκόσμια αγορά ποδοσφαιρικών ειδών.
Η Nike, που είδε τις «μετοχές» της στα ποδοσφαιρικά γήπεδα να ανεβαίνουν κατακόρυφα τις δύο τελευταίες δεκαετίες μετά το Μουντιάλ των ΗΠΑ το 1994, υποστηρίζει ότι αυτή έχει πλέον τον ηγετικό ρόλο στα γήπεδα. Αλλωστε φέτος, «ντύνει» και εφοδιάζει 10 από τις 32 συμμετέχουσες ομάδες, μεταξύ των οποίων και τη διοργανώτρια Βραζιλία, ξεπερνώντας τους κύριους ανταγωνιστές της, την Adidas και την Puma. Και όπως υποστηρίζει ο πρόεδρος της εταιρείας, Τρέβορ Εντουαρντς, το γεγονός αυτό από μόνο του έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς η φετινή διοργάνωση θα λάβει χώρα στη θεωρούμενη από πολλούς «υπερδύναμη» του ποδοσφαίρου...
imerisia.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου