Το Κατάρ, η οικοδέσποινα χώρα του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2022, αποφάσισε να μειώσει τα γήπεδα που σχεδιάζει να κατασκευάσει για την διοργάνωση κατά 1/3, για να αντιμετωπίσει το αυξανόμενο κόστος και τις καθυστερήσεις.
Σε αυτή την αποκάλυψη προχώρησε ο Διευθυντής της οργανωτικής επιτροπής του Μουντιάλ, Γκανίμ αλ Κουβάρι, μιλώντας σε συνέδριο στη Ντόχα. Από τα δώδεκα στάδια που είχαν αρχικά προγραμματιστεί (εννέα νέες κατασκευές και τρεις ανακατασκευές), τελικά θα ολοκληρωθούν μόνο τα οχτώ.
Ο κ. αλ Κουβάρι δεν θέλησε να εξηγήσει τους λόγους για αυτές τις περικοπές, ωστόσο διάφοροι ειδικοί θεωρούν πως οφείλονται στην αύξηση του κόστους σε σχέση με το προβλεπόμενο. Όπως συνήθως στην προετοιμασία των μεγάλων διοργανώσεων η αρχική εκτίμηση διαφέρει πάρα πολύ με αυτό που πραγματικά χρειάζεται να γίνει.
Το Κράτος του Κατάρ είναι η τρίτη χώρα σε αποθέματα πετρελαίου και φυσικού αερίου στο κόσμο. Το πλάνο είναι να ξοδέψει ένα ποσό κοντά στα 145 δισ. ευρώ για τις απαραίτητες υλικοτεχνικές και κατασκευαστικές υποδομές, πριν την φιλοξενία του κορυφαίου ποδοσφαιρικού ραντεβού. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται 24,6 δισ. ευρώ για το σιδηροδρομικό δίκτυο και το μετρό, 5 δισ. για λιμάνια και 12 δισ. για αεροδρόμια. Σύμφωνα με το υπουργείο Επιχειρηματικότητας και Εμπορίου τα γήπεδα που θα κατασκευαστών θα κοστίζουν 3 δισ. ευρώ.
sportandbusiness.gr
Σε αυτή την αποκάλυψη προχώρησε ο Διευθυντής της οργανωτικής επιτροπής του Μουντιάλ, Γκανίμ αλ Κουβάρι, μιλώντας σε συνέδριο στη Ντόχα. Από τα δώδεκα στάδια που είχαν αρχικά προγραμματιστεί (εννέα νέες κατασκευές και τρεις ανακατασκευές), τελικά θα ολοκληρωθούν μόνο τα οχτώ.
Ο κ. αλ Κουβάρι δεν θέλησε να εξηγήσει τους λόγους για αυτές τις περικοπές, ωστόσο διάφοροι ειδικοί θεωρούν πως οφείλονται στην αύξηση του κόστους σε σχέση με το προβλεπόμενο. Όπως συνήθως στην προετοιμασία των μεγάλων διοργανώσεων η αρχική εκτίμηση διαφέρει πάρα πολύ με αυτό που πραγματικά χρειάζεται να γίνει.
Το Κράτος του Κατάρ είναι η τρίτη χώρα σε αποθέματα πετρελαίου και φυσικού αερίου στο κόσμο. Το πλάνο είναι να ξοδέψει ένα ποσό κοντά στα 145 δισ. ευρώ για τις απαραίτητες υλικοτεχνικές και κατασκευαστικές υποδομές, πριν την φιλοξενία του κορυφαίου ποδοσφαιρικού ραντεβού. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται 24,6 δισ. ευρώ για το σιδηροδρομικό δίκτυο και το μετρό, 5 δισ. για λιμάνια και 12 δισ. για αεροδρόμια. Σύμφωνα με το υπουργείο Επιχειρηματικότητας και Εμπορίου τα γήπεδα που θα κατασκευαστών θα κοστίζουν 3 δισ. ευρώ.
sportandbusiness.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου