Ψηφίστε στην ιστοσελίδα της FIFA ένα από τα τρία σλόγκαν, που έχουν προκριθεί για να αντιπροσωπεύσουν την εθνική Ελλάδος στο Μουντιάλ της Βραζιλίας και θα λάβετε μέρος σε έναν διαγωνισμό με πλούσια δώρα!
gazzetta.gr
Eχοντας απομείνει 50 μέρες μέχρι την έναρξη του 2014 FIFA World Cup ™ στη Βραζιλία, η Hyundai Motor Company, ο επίσημος συνεργάτης της αυτοκίνησης του Μουντιάλ, ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε η ψηφοφορία επιλογής των καλύτερων συνθημάτων των εθνικών ομάδων που υποβλήθηκαν στα πλαίσια του προγράμματος "Be There With Hyundai (BTWH)", μέσω της ιστοσελίδας FIFA.com .
Φίλαθλοι του Μουντιάλ απ 'όλο τον κόσμο υπέβαλαν συνθήματα για τις συμμετέχουσες εθνικές ομάδες στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014 στη Βραζιλία από τις 17 Οκτωβρίου 2013 έως 27 Φλεβάρη 2014 μέσω της ιστοσελίδας FIFA.com και συλλέχθηκαν περισσότερα από 160.000 συνθήματα. Ο τελικός κατάλογος απαρτίζεται από 96 συνθήματα, ήτοι τα τρία καλύτερα ανά ομάδα.
Τα τρία συνθήματα, που έχουν προκριθεί για την εθνική Ελλάδας είναι:
Τα τρία συνθήματα, που έχουν προκριθεί για την εθνική Ελλάδας είναι:
1. ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ (Ηeroes play like Greeks).
2. AYTH EINAI H EΛΛΑΔΑ! (Τhis is Greece!).
3. ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ (One team one dream)
2. AYTH EINAI H EΛΛΑΔΑ! (Τhis is Greece!).
3. ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ (One team one dream)
Οι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου σε παγκόσμιο επίπεδο μπορούν από τώρα μέχρι τις 7 Μαΐου να ψηφίσουν το αγαπημένο τους σλόγκαν που θα αντιπροσωπεύει κάθε εθνική ομάδα. Τα συνθήματα που θα συγκεντρώσουν τις περισσότερες ψήφους θα ανακοινωθούν στις 12 Μαΐου και θα κοσμούν τα λεωφορεία που θα μεταφέρουν τους παίκτες των εθνικών ομάδων κατά τη διάρκεια του τουρνουά.
Από την έναρξή του το 2006 στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου στη Γερμανία, το πρόγραμμα BTWH κατέληξε να είναι ένα πολύ επιτυχημένο πρόγραμμα μάρκετινγκ, προκαλώντας τεράστιο ενδιαφέρον στα μέσα ενημέρωσης. Το πρόγραμμα συνέχισε την επιτυχία του και στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου FIFA 2010 ™ της Νοτίου Αφρικής, με την ενεργό συμμετοχή χιλιάδων φιλάθλων του ποδοσφαίρου από όλο τον κόσμο .
Δεδομένου ότι η Hyundai υπέγραψε το 1999 συμφωνία χορηγίας των διοργανώσεων της FIFA, συμπεριλαμβανομένου του «2002 FIFA World Cup Κορέα / Ιαπωνία ™», έχει υπηρετήσει με επιτυχία ως επίσημος συνεργάτης της αυτοκίνησης τις διοργανώσεις των Παγκοσμίων Κυπέλλων της FIFA το 2002, το 2006 και το 2010 καθώς και πολλά άλλα τουρνουά της FIFA. Το 2010 , η εταιρία επέκτεινε τη στρατηγική χορηγική συμφωνία της με τη FIFA για να καλύψει και τα Παγκόσμια Κύπελλα (FIFA World Cups ™) του 2018 και του 2022 . Μέσω της επιτυχημένης χορηγίας του διεθνούς ποδοσφαίρου, η Hyundai έχει αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισιμότητα και την εικόνα της μάρκας.
Η Hyundai Motor σχεδιάζει να προσφέρει μια σειρά από βραβεία για τους συμμετέχοντες των οποίων τα συνθήματα θα διακριθούν και θα ανακηρυχθούν νικητές της ψηφοφορίας. Ενώ σε καθέναν από τους 32 νικητές (ένας για κάθε ομάδα) θα δοθεί ειδικά διαμορφωμένη φωτογραφία με το σύνθημά του όπως αυτό θα εμφανίζεται στο αντίστοιχο λεωφορείο.
Ένας τυχερός νικητής θα επιλεγεί για να λάβει το πακέτο «2014 FIFA World Cup ™ tour”, που θα περιλαμβάνει αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχείο καθώς και εισιτήρια για ένα ματς στο γύρο των 16.
Ένας τυχερός νικητής θα επιλεγεί για να λάβει το πακέτο «2014 FIFA World Cup ™ tour”, που θα περιλαμβάνει αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχείο καθώς και εισιτήρια για ένα ματς στο γύρο των 16.
Όλοι οι επισκέπτες στο FIFA.com και στο FIFA.com Mobile μπορούν να ψηφίσουν για το σύνθημα της εθνικής τους ομάδας στο ειδικό link της fifa:
http://www.fifa.com/worldcup/games/be-there-with-hyundai/vote-slogan/
http://www.fifa.com/worldcup/games/be-there-with-hyundai/vote-slogan/
gazzetta.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου